خبر درگیری در دانشگاه الازهر مصر


در درگیری‌های دانشگاه الازهر میان موافقان و مخالفان گروه اخوان‌المسلمین دست کم ۱۵ نفر مجروح شدند و پلیس نیز ۱۴ نفر را دستگیر کرد.

در درگیری‌های دانشگاه الازهر میان موافقان و مخالفان گروه اخوان‌المسلمین دست کم 15 نفر مجروح شدند و پلیس نیز 14 نفر را دستگیر کرد.

در درگیری میان طرفداران گروه اخوان المسلمین و مخالفین در دانشگاه الازهر دست کم 15 دانشجو مجروح شدند.

از سوی دیگر وزارت کشور مصر اعلام کرد که در درگیری‌های دانشگاه الازهر 14 دانشجو را دستگیر کرده است که 6 نفر آنها از دانشگاه الازهر نبوده‌اند.

در پی درخواست رئیس دانشگاه الازهر از وزارت کشور برای ورود به دانشگاه و سرکوب دانشجویان معترض، تعدادی از نیروهای پلیس با دانشجویان معترض مصری درگیر شدند.

نیروهای امنیتی همچنین برای متفرق کردن معترضان از گاز اشک‌آور استفاده کرده‌اند.

پیشتر تجمع اعتراضی دانشجویان در دانشگاه عین الشمس نیز با دخالت نیروهای امنیتی به پایان رسیده بود که دانشجویان معترض در این تجمع خواستار آزادی دانشجویان زندانی شده بودند.

بر اساس این گزارش تعدادی از دانشجویان معترض دانشگاه الازهر وارد ساختمان اداری دانشگاه شده بودند و رئیس دانشگاه و تعدادی از کارمندان را بازداشت کرده بودند.

هیئت اداری دانشگاه در تماس با وزارت کشور خواستار ورود نیروهای امنیتی و گارد دانشگاهی به دانشگاه برای پایان دادن به آنچه «نا‌ امنی ایجاد شده از سوی دانشجویان اخوان» خواندند شدند.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



پنج شنبه 9 آبان 1392